Voisinpa nyt polleana kehua, miten hyvin asiat ovat menneet putkeen. Mutta huoh, en tietenkään voi. Voin kuitenkin edes olla tyytyväinen siitä, että eilen sain tavallaan suuni auki eräissä asioissa eräälle ihmiselle. Nyt ei sitten muuta kuin odottelemaan, minkälaisen vastauksen tuuli tuo.

Mieleni kaipaisi toimintaa, mutta mitäs tässä nyt voit tehdä? Totta kai haluaisin vastaukseni mahdollisimman nopeasti, jotta mahdollisimman nopeasti voisin alkaa suunnittelemaan jatkoa. Oikeastaan minun ei tarvitse edes sen kummemmin suunnitella tekemisiäni, koska olen niistä jo jollakin tapaa perillä. Tosin, jos Vastaukseni on negatiivinen tähän asiaan liittyen, en tokikaan ole ihan varma siitä, miten siinä vaiheessa sitten tulisi edetä.
 
(Juu, enkä puhu nyt mistään raskaustesteistä.)
 
En tiedä, mitä tässä nyt pitäisi tehdä. Tai mitä edes voisin tehdä. Mieleni kyllä huutaa toimintaa näihin Asioihin liittyä, mutta totuus on se, ettei tässä voi tehdä oikeasti muuta kuin odotella. Odottelu on turhauttavaa, mutta toivonpahan vain totisesti että se palkitaan jossakin vaiheessa.
 
Tänään minun pitää ainakin soittaa eräs puhelu eräälle asianomaiselle henkilölle, joka ei kuitenkaan ole se päähenkilö tässä jutussa. Mutta ehkäpä saan häneltä jotain valaisevaa vinkkiä asiaan liittyen. Ainakin eilen hän piristi aivan tavattomasti päivääni ihan pelkästään sillä, että soitti minulle ja piti minua sen verran asiaan kuuluvana, että voimme keskustella keskenämme.
 
Tuntuupa sekavalta selittää tällä tavoin salamyhkäisesti. Mutta asioiden alettua purkautumaan jollakin tavalla selvitän kyllä koko sotkun niin, että itsekin ymmärrän tasan tarkkaan, mistä puhun. Voi, kun minulla olisikin sitten jotain iloista kerrottavaa!